lørdag 4. november 2017

Fargerik tag

Forrige helg koste jeg meg på Tønsbergtreffet og fikk se hvordan gelli plate brukes - takk til Marianne Johansson😊 Har bestilt og venter spent; gleder meg veldig til å prøve den teknikken. Fikk uansett lyst til å bruke litt maling igjen og endte opp med denne tagen:

Først et tynt lag med gesso, så stemplet jeg hele tagen med et rutete stempel. Punchet så ut sirkel av kartong og brukte negativen som stensil til den gule og den rosa sirkelen. Maling fra Studio Calico og Ranger (Distress paint). Så en stensil fra TCW + light molding paste (Golden) og tekst stempler fra Studio Calico. Sirklene har fått to runder med maskinsøm. De små papirtekstene er klippet fra et Studio Calico ark. Motivet er utklipp fra Storyteller (Mya scrap).

Leverer denne til 

 Takk for besøket og velkommen igjen 🌺

4 kommentarer:

  1. Digg! Gleder meg til å se hva du tryller frem når du får Gelliplaten!

    SvarSlett
  2. Så fin <3 Liker farge valget, en skikkelig glad tag (Maling er gøy og kos deg masse med gelli plate'en når den annkommer!) :) Takk for at du lot deg utfordre hos Scrappiness.

    SvarSlett
  3. Denne var utrulig digg!! Godt med ei fargebombe innimellom all den sarte, koslige julestemninga;-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness:-)

    SvarSlett
  4. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett